Voor beheerders van partnerprogramma's

EasyInvoice verzorgt uitbetalingen aan derden. U beheert uw eigen partnerprogramma, bepaalt uw eigen strategie, marketingtools en speciale acties. U bent goed in het aanbieden van de diensten, wij zijn goed in de finaciële afhandeling naar uw partners. Onze dienstverlening is eenvoudig en duidelijk. Wij verzamelen bij verschillende partners de verdiensten, plaatsen deze op een factuur en vervolgens betalen wij u de tegoeden uit via onze vertrouwde modules. Alle administratieve handelingen wordt door ons geregeld. U ontvangt slechts 1 factuur voor uw totale partnerbeheer.

Het Payment ID

Iedere gebruiker van EasyInvoice heeft een eigen Payment ID. Via deze unieke code worden de betalingsgegevens van hen bijgehouden. Het enige dat u in uw systeem hoeft te registeren, is het Payment ID van de gebruiker. Betaalinformatie van de gebruiker wordt door EasyInvoice beheerd en gecontroleerd.

De betaling

Met behulp van een API leest EasyInvoice aan het begin van ieder maand de gegevens voor de betalingen uit. U registreert zelf in uw systeem welke bedragen u aan een gebruiker wilt betalen en EasyInvoice plaatst deze bedragen op de factuur van de gebruiker. U bepaalt dus zelf welk bedrag(-en) u uw gebruikers betaalt.

Na het inlezen van de gegevens ontvangt u een factuur met het totaal van de bedragen van de gebruiker en de kosten voor de facturatie. Deze factuur dient u binnen 25 dagen te voldoen. EasyInvoice betaalt vervolgens uw gebruikers uit. Dit gebeurt tussen de 30ste en 35ste dag na het einde van de maand.

Aanmelden van gebruikers

U hoeft gebruikers niet aan te melden bij EasyInvoice. U registreert in uw eigen systeem het Payment ID van de gebruiker. EasyInvoice kan via uw API de gegevens van de gebruiker opvragen.

Voordelen

Er zijn een aantal voordelen aan het gebruik van EasyInvoice, hieronder vindt u een aantal:

  • U heeft slechts 1 factuur voor al uw partners.
  • U bankkosten zullen afnemen met 99%
  • De partner kan zich sneller en laagdrempeliger aanmelden voow uw diensten
  • Uw boekhouding wordt aanzienlijk kleiner en overzichtelijker
  • Verlaging vand e administratieve last mbt terugboekingen door foutieve gegevens of accountwijzigen
  • Geen verantwoordelijkheid voor foutief ingevoerde gegevens. Bijvoorbeeld: Fiscus fraude met BTW-nummers

Kosten

De kosten voor het gebruik van EasyInvoice Partners zijn simpel en relatief laag. U bespaart per overboeking niet alleen uw bankkosten, maar denk ook eens aan de kosten voor de administratie, uw accountant, de kosten van uw bankafschriften en niet te vergeten: Uw kostbare tijd.

  • € 250,00 Eenmalige API implementatie support (2 uur)
  • € 100,00 Maandelijkse facturatiekosten
  • € 0,49 Per betaling binnen de Europeese Unie (Sepa betaling)
  • € 1,99 Per betaling buiten de Europeese Unie (Wereld betaling)

Vertrouwelijke gegevens

Wij verzekeren u ervan dat alle persoonlijke gegevens uiterst vertrouwelijk worden behandeld. Binnen Supporta Interactiva BV zijn er slechts enkele medewerkers die toegang hebben tot uw persoonlijke gegevens om u van support te voorzien. Indien u ervoor zorgt dat uw wachtwoord uniek is, deze niet wordt doorgegeven aan derden (ook niet aan partners van EasyInvoice) en maandelijks uw factuur controleert, zorgen wij met onze techniek ervoor dat eventuele fraudegevallen direct worden opgemerkt.